Jag är inte tillbaka

Först vill jag bara klargöra för er mina läsare, att jag inte bestämt mig för och ta upp bloggandet igen. Så skönt och bara kunna slappna av och inte känna en press på att jag måste blogga idag. Det är så skönt att slippa dela med sig av sina åsikter och tankar hela tiden. Om jag nu ska vara helt ärlig och lägga alla korten på bordet, så har jag känt mig lite naken den sista tiden, billig och utnyttjad av mina läsare. Jag vet att ni bara är intresserade och törstar efter den kunskap jag ger er. Det är inte er det är fel på, det är jag.

Förövrigt vill jag också klargöra detta med Veckorevyns Blog Awards. Självklart vart jag tillfrågad om jag ville vara med i någon/några kategorier. Valde och avstå detta då jag inte behöver den bekräftelse som mina vinster hade gett. Jag vill helt enkelt ge andra chansen att få känna sig duktiga och behövda.

Kommer snart och börja blogga igen, ska bara samla lite mera kraft!

Fenton, överraskningen i erat Frostiespaket

Kommentarer
Postat av: MacSnook

Det är med en klump i halsen jag accepterar dina behov och måsten.

Hoppas du kommer tillbaka så snart som möjligt.



/Stockholmskisen

2008-10-15 @ 16:02:27
Postat av: Bajsmacka

Jag känner att jag inte har någon referenspunkt kvar i min tillvaro sedan du slutade skriva, din mystiske ordsprutande hingst! snälla kom tillbaka

2008-10-22 @ 20:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0